Selver tuleb inimeste soovidele vastu

Miks tegime?
Selver, nagu ka paljud teised laiatarbekaupade ketid, võitlevad igapäevaselt tarbijate lojaalsuse pärast. Seetõttu oli 2013.aastal vajalik lisaks tavapärastele hinnakampaaniatele tulla välja sõnumiga, mis puudutaks inimesi ning nad tunneksid, et nende vajadustega arvestatakse Selveris ning seetõttu ei ole vaja külastada paljusid erinevaid kauplusi. Töötati välja kampaania „Soovid, soovid, soovid"- mille käigus said inimesed ise valida, mis tooteid igaüks neist tahab poest osta väga hea hinnaga.

Mida tegime?
Meediakampaania käigus tuli kampaania sõnumit niiviisi edastada, et tarbijad mõistaksid- tõepoolest tooted, mida nad ise kampaaniasse valivad, saavad ka alla hinnatud. Koostasime veebi-põhised küsitluslehed, kus kliendid said valida etteantud variantide hulgast oma lemmiktooted 16 tootekategoorias ning läksime soovi-sõnumiga eetrisse. Kuna Selveri klientuur on kogu Eesti elanikkond, siis edastasime kõikides kampaania lainetes sõnumit samuti suurimas massimeedia kanalis- televisioonis. Lisaks olid laineti kasutusel ka internet, print, raadio ja otsepost. Pärast veebipõhise „sooviavalduse" täitmist, said tarbijad SMS-teavituse, et nende soovid on täidetud.

Mis oli tulemus?
2013 aastal toimus 3 „Soovide" kampaania lainet ning keskmiselt avaldas igas laines oma soove 8000 inimest, see teeb üle 24 000 rahuloleva kliendi, kes said valida enda jaoks meelepäraseid tooteid kõigepealt veebis ja seejärel Selverites. Soovihittide toodete müügid kasvasid kampaania ajal tükiliselt 2 kuni 23 korda sõltuvalt kategooriast, mediaanis oli kasv 5,54 korda ehk 454%. Näiteks kohvi müüdi 4,93 korda enam, tualettpaberit 7,31 ja makarone 15,90 korda rohkem.