MEIST
Inspired Universal McCann
Meie tegevused lähtuvad inimestest ja nende kogemustest. Tehnoloogia ajastul võib see väide olla üllatav, kuid pikk andmeanalüüsi ja planeerimisprogrammide kasutamise kogemus näitab, et turundus ei ole must-valge. Nüansse iga sektori, kaubamärgi ja kampaania puhul on niivõrd palju, et ükski programm ei suuda kõiki aspekte arvesse võtta. Tehnoloogia täiendab, kuid ei asenda kogemustega inimesi. Inspiredi võtmeisikuid iseloomustab võimekus näha suurt pilti ja interpreteerida numbreid ning nende tõdemuste abil aitame oma kliente turundustegevustes.
Kuidas saame kasulikud olla?
Aitame saavutada ärilist kasvupotentsiaali ja teha õigeid otsuseid, kaardistades tarbijate vajadusi, teadlikkust ja hoiakuid. Näitame, kuidas jõuda turunduse abil sihtgrupini kõige efektiivsemal moel. Ostame meediat parimate hindadega. Kuna meie igapäeva töö on analüüsida erinevate uuringute tulemusi, siis saame nende teadmiste baasilt anda väärtuslikke sisendeid nii toodete kui teenuste arendamiseks aga ka kommunikatsioonis vajalike loovlahenduste välja töötamiseks. Inspired tegutseb kõigis kolmes Balti riigis ning esindame meediaagentuuride ketti Universal McCann. Kuulumine suurde globaalsesse võrgustikku aitab meil silma peal hoida maailmatrendidel, kuid kohalikud otsused koduturu jaoks teeme lähtudes konkreetse kliendi vajadustest.
Miks meie?
Kogenud spetsialistid
Meie brändijuhtidel on enam kui kümme aastat kogemust turunduse valdkonnas. Nad on aidanud erinevate sektorite kaubamärkidel edu saavutada. Inspiredi brändijuhid rakendavad oma kompetentsi ka teie äri arenguks.
Professionaalne meediaplaneerimine
Meedia ost ja planeerimine saab tehtud kõrgel tasemel. Kasutame värskeid meediatarbimise andmeid ja kõige kaasaegsemaid töövahendeid. Meediaplaanide koostamisel võetakse arvesse ajaloolisi teadmisi, mida valideeritakse hetkel turul valitsevate tingimustega.
Meedia täisteenus
Olgu see TV, välimeedia, raadio, printmeedia, internet või alternatiivsed kanalid - meie meediavalik on väga lai. Eesmärgiks on kliendile parima tulemuse saavutamine ja selleks teeme koostööd nii kohalike kui ka rahvusvaheliste meediakanalitega. Digimeedia kompetentside alla kuulub lisaks traditsioonilisele planeerimisele ka sotsiaalmeedia haldus, sobivate mõjuisikute leidmine, reklaam otsingumootorites ning vajadusel ka materjalide tootmine.
Uuringute ja analüütika kompetents
Strateegia loomist alustame erinevatest uuringutest ja andmebaasidest, mis on meil igapäevases kasutuses. Kui jääb oluline info tarbija või konkurentide kohta puudu, siis viime läbi täiendavaid uuringuid ja andmeanalüüse. Meie uuringute osakonnal on enam kui nelikümmend aastat valdkonna kogemust, seega suudame leida vastused ka kõige keerukamatele küsimustele.
Maailmas
100+
Riiki
120+
Kontorit
3000+
Töötajat