Inspired Universal McCann

#1 meediaagentuur Eestis

JCDECAUX LANSSEERIS UUE VÄLIMEEDIA MÕÕDIKUURINGU

JCDecaux koostöös rahvusvahelise uuringufirmaga Ipsos OOH on turule toonud uuendatud välimeedia auditooriumiuuringu Outdoor Impact 2.0. Võrreldes varasema ülevaatega sisaldab uus uuring rohkem erinevaid all-uuringuid, kaardistab ära digitaalsed välimeedia pinnad ning vaatleb lisaks Tallinnale ka Tartut, Narvat ja Pärnut ning laiemalt Harjumaad. Outdoor Impact 2.0 on selge samm tulevikku, mille abil muutub välimeedia veelgi mõõdetavamaks, täpsemaks ja efektiivsemaks. Olles kohandatud Eesti turu eripäradele, annab see tööriist ettevõtetele rohkem infot, kuidas JCDecaux pindadel täpsemini tabada õigeid sihtrühmi.

Outdoor Impact 2.0  eelised võrreldes varasema uuringuga:

  • Täpsus: Metoodika arvestab detailseid tegureid, nagu reklaampinna nähtavus, möödujate kiirus ja liikumissuund, samuti on arvesse võetud valgusolud ning ekraanidel näidatavate klippide pikkus
  • Uuenduslikkus: Digitaalsete reklaamiformaatide kontaktide mõõtmine põhineb uudsetel uuringutel ja modelleerimisel
  • Ulatuslik andmebaas: Uuring katab ära viis Eesti piirkonda ja hõlmab üle 1700 reklaamipinna, andes põhjalikku teavet nii klassikaliste kui ka digitaalsete formaatide kohta 
  • Integreeritus: Kasutatakse enam kui 60 allikat, sh liiklusvoo analüüsid, mobiilseadmete andmed ja lokaalsed loendused

Esmased tõdemused uuest uuringust:

  • Välimeedia kampaaniad saavutavad kiiresti kõrge katvuse  – näiteks Eurosize-formaadid (bussipeatused ja vitriinid) suudavad lühikese aja jooksul katta ära suure osa sihtrühmast
  • Linnadevaheline ränne tõstab linnasiseste kampaaniate ulatust, see tähendab, et kampaaniatel on lisakatvus ka väljaspool kampaania põhipiirkonda
  • Efektiivne korduskatvus saavutatakse vähemalt viie kokkupuutega, mis on kampaaniate meeldejäävuse tagamiseks optimaalne arv