Inspired Universal McCann

#1 meediaagentuur Eestis

REKLAAMVÕIMALUSED SISERAADIOS

Artist Raadio on ettevõte, mis pakub reklaamvõimalusi erinevates ostukohtades. Nende ketti kuuluvad jaekauplused, ehituspoed ja kaubandus- keskused. Vastavalt vajadusele saab kasutada nii kõiki poode kui ka ainult osa neist. Jaekettidest on kaetud Selver, Maxima, Prisma, Grossi, Rimi, Konsum, Maksimarket ja Coop.  Ehituspoodidest on esindatud Bauhof, Ehituse ABC, K-Rauta ning Decora. Kaubanduskeskuseid on Artisti võrgus 36 ning need paiknevad üle Eesti. Tegu on ainsa raadiojaamaga, mille kanalit kasutaja vahetada ei saa.

Käesoleva aasta esimeses pooles viidi koostöös Rait Faktumiga läbi uuring, kus nädal enne küsitlust oli eetris Artist Raadio enda reklaamklipp. Uuringust selgus, et 68% vastanutest oli kuulnud seda reklaami. Paremini panid klippe tähele nooremad tarbijad (70% 15-24-aastastest) ning naised (71% võrreldes meeste 65%-ga). Taustaküsimustest selgus, et 80% vastanutest käib poes 2-5 korda nädalas, igapäevaseid kaupluste külastajaid oli uuringus 8%. Kõige tihedamini satuvad poodi inimesed vanuses 25-54 ja mehed käivad ostukohtades sagedamini kui naised. 91% vastajatest veedab poes aega kuni 30 minutit, mis tähendab, et nad kuulevad Artisti poolt edastatavaid reklaame oma külastuse jooksul vähemalt ühe korra.

Artist pakub unikaalset võimalust helibrändida kogu osakond enda omaks. Toote ostuotsus tehakse tarbija poolt sageli alles poes riiulite vahel. Selleks, et oma kaupa õigel hetkel ostjale meelde tuletada, pakubki Artist võimalust konkreetses osakonnas kasutada ainult ühe toote(kategooria) jaoks kujundatud helimaailma ning sõnumit. Välja valitud osakonda, riiulivahesse või asukohta monteeritakse suundkõlarid, mis loovad seal omaette helitsooni, kus kõlab ainult vastava brändi maailm. Selline “helisaar” võtab inimese vastu üllatusega, eristub poekeskkonnast ning annab võimaluse tuua eksklusiivselt välja tootesõnum. Kui vastava lahenduse osas tekkis huvi, siis kontakteeru oma projektijuhiga.