
Meta platvormidel käib päevas kokku 3,4 miljardit kasutajat, nende uusimas keskkonnas Threads on ühes kuus 350 miljonit aktiivset panustajat. Kuigi antud sotsiaalmeedia liides on ühendatud reklaamplatvormiga, siis täna Euroopas ja Ühendkuningriikides veel kommertsteateid Threads süsteemis ei näe.
Meta tegeleb samas pidevalt oma reklaamivõimaluste rikastamisega ning ise näeb eduka müügikampaania komponentidena järgmisi tegureid:
Meta tegeleb samas pidevalt oma reklaamivõimaluste rikastamisega ning ise näeb eduka müügikampaania komponentidena järgmisi tegureid:
- Loovlahendite teostus (sõnumid, visuaalid, nende testimine ning katsetamine ja roteerimine) on väga oluline, sest tooted on tihti samade omadustega ning nende eristamiseks tuleb leida neile ainuomane atraktiivne sõnum.
- Reklaamide pidev optimeerimine ja edu toonud tulemuste skaleerimine. Näiteks viimase aja üheks trendiks on e-poodide tihedam külastatus nädalavahetusel. See tähendab laupäeval ja pühapäeval suuremat reklaamnäitamiste mahtu, mis omakorda annab võimaluse soodsamateks reklaami hindadeks ning seeläbi paremateks kampaania tulemusteks.
- Andmed ja nende tõlgendamine: ei ole uudis, et paremaid tulemusi saavutavad reklaamijad, kellel on adekvaatseim info oma kampaaniate läbi viimiseks.
Üks suurimaid trende, mida Meta tulevikuks prognoosib on reklaam sõnumite vahetuskeskkondades tööalase info jagamise käigus. Sellised ökosüsteemid on näiteks WhatsApp, FB Messenger ja Instagrami jutumullid. Tegemist on müügikanaliga, kus konversioonimäärad võivad ulatuda 40-60 protsendini. Selle tagavad nende keskkondade automatiseeritud reklaamlahendused, mis näitavad inimestele nende jaoks relevantset infot ning ühtlasi valmistavad neid ette erinevateks ostu-müügi tehinguteks. Hinnatakse, et reklaam sõnumikeskkondades on lisaks kodulehele, rakendustele ja sotsiaalmeediale järgmine oluline omakanal. Mahtude mõttes on Ida-Euroopa regioon täna sõnumikeskkondades ärilise info vahetamise poolest muust maailmast maha jäänud. Siiski ennustatakse, et see suund levib ka siia. Globaalselt on igas kuus miljard inimest, kes sõnumite saatmist ärilistel eesmärkidel kasutab.