Meta rõhutas oma viimasel koosviibimisel, et üha olulisem on mõista, et nende platvormil ei ole mõistlik teha üksikkampaaniaid, tuleb üles ehitada püsitegevusena toimiv turundustegevuste süsteem või infrastruktuur, kus iga inimesega räägitakse võimalikult personaalselt, mida omakorda võimaldab loovlahenduste skaleerimine. Meie majas on täna kasutusel autobänneri tööriist, mis võimaldab luua päevas 12 000 erinevat visuaali. Pöördu oma projektijuhi poole, et leida enda kampaanialahend, mis saab seda võimekust ära kasutada.
Central East Europe’i regiooni juht tõi välja kolm peamist kampaaniamõjurit: loovlahendused, Metaga tulemuslike kampaaniate info jagamine ning automatiseerimine. Oluline on ka mõista, et Metas on palju erinevaid reklaamlahendeid, mida platvorm ise peab iga adekvaatse reklaamtegevuse aluseks. Nendeks on muuhulgas Conversions API ning Advantage+. Kui täna ei ole neid Meta võimalusi oma reklaamkampaaniates veel testitud, siis tasub nõu pidada oma digi-spetsialistiga.
Kontekstuaalne sihtimine on tagasi! Meta maailmas tähendab see erinevates keskkondades erinevate reklaamide kuvamist sõltuvalt antud platvormi iseloomust. Vahepeal levinud suhtumine, et kasutame kokkuhoiu mõttes igal pool samu visuaale, ei ole tegelikult otstarbekas, sest inimesed käituvad eri keskkondades erinevalt olenevalt sellest, millised on nende ootused vastava platvormi kasutuskogemusele.
Kiirus on ka oluline, kuigi võiks arvata, et enam kiiremaks minna ei saa, siis tegelikult ikka saab küll. Pikk lugude jutustamine ei vii sihile, tänane soovitus on teha kümne sekundi asemel viis erinevat 2-sekundilist klippi ning sellest võidavad nii kaubamärk kui ka reaalne müük. Tänased noored tarbivad sisu kolm korda kiiremini oma soliidsemas vanuses liigikaaslastest ning otsus, kas midagi meeldib või mitte tehakse esimese 0,4 sekundi jooksul. Kaubamärgi “konks” peab seetõttu olema eriti silmatorkav, eristuv ja kiiresti silma hakkav.
Sisuloojate uus nimetus on “creator” ning nende loodavat sisu tuleb ise täiendavalt levitada tööriistaga partnership ads. Eeldus, et kui mõjuisik teeb toreda loo ning jagab seda oma kontol, siis ongi töö tehtud, ei ole täna enam adekvaatne. Lisaks aitab sünergiline reklaam sisuloojast partneriga võimendada head sisu ning tuua alla loovlahendi ROAS’i.
Suurt rõhku pannakse sõnumivahetamise platvormi Whatsapp reklaamidele. Sõnumirakenduste reklaamipotentsiaalist oleme kirjutanud ka varem, kuid täna on see Eestis jätkuvalt pigem nišitoode, ilmselt ühel hetkel näeme siiski ka ise oma igapäevavestlustes üha enam turundustegevusi.