Vivacolor „ Helen Sürje suur maalritöö“

Miks tegime?
Vivacolor on Eesti tuntuim ja ostetuim värvibränd! Kuid värvimüügi puhul on probleem selles, et elukutselised maalrid ja inimesed, kes kodus remonti teevad, on juba Vivacolori kliendid ning nende hulk ajas oluliselt ei kasva. Seega pidime leidma kommunikatsioonilahendi, mis paneks tavalisi inimesi rohkem värvi ostma. Mõistsime, et oluline on potentsiaalseid kliente inspireerida ja tekitada neile värviostmise vajadus läbi näidislahenduste – tahtsime näidata, et värviga saab väga lihtsalt oma kodu värskemaks ja lahedamaks muuta ning see on ka tavainimesele igati jõukohane projekt. Kampaania eesmärgiks oli inspireerida ja julgustada tavatarbijaid ise kodus värvimist proovima.

Mida tegime?
Valisime kampaania näoks tuntud Helen Sürje, kellega koos teostasime videoproejkti, kuidas oma kodus, köögis, tänu uuele värvile saavutada totaalne muutus. Projekti koostööpartneriks oli Delfi, kelle „Moodsa kodu“ rubriiki tegime eraldi Vivacolori alamlehe. Sinna koondasime kokku kõik värvimisega seotud info – artiklid ning videod. Läbi nende kommunikatsioonilahendite oli inimestel, keda Heleni köögis läbiviidud värvimistöö inspireerib, kerge leida juhised, kuidas oma kodu värskendada.

Mis oli tulemus?
Seadsime Vivacolori alamelehe eesmärgiks 25 000 artiklite lugemist ning Vivacolori spontaanse tuntuse kasvuks vähemalt 10%.Reaalselt loeti artikleid enam kui 70 000 korda ning kõikide videovaatamiste arv oli enam kui 330 000.Eriti rahul oleme Vivacolori spontaanse tuntuse kasvuga, mis tõusis ligi 50%, kinnistades sellega ülekaalukalt liidrikoha Eesti värviturul. Kampaania tulemusena kasvas oluliselt ka Vivacolor Interior seeria värvide müügimaht.