Eesti Pagari Perenaise sai inspireerib luuletama

Miks tegime?
Eesti Pagari „Perenaise sai“ omab tugevat positsiooni maapiirkondades ja pigem keskealiste ning eakate seas. Kampaania eesmärk oli lisaks kaasata noori ning lastega peresid. Väljakutse oli leida lisaks Facebookile ja kodulehele uus kanal, mille kaudu sihtrühmaga kahepoolselt suhelda.

Mida tegime?
Kuna saia tarbimine on igapäeva loomulik osa, lähenesime pere-inimestele ja lastele nende jaoks igapäevases kanalis – eKoolis. Tegime seda innovatiivsel moel kasutades eKoolis „Perenaise saia“ viktoriini ning „Perenaise riimid ritta“ luulevõistlust. Auhindadena kasutasime vaid Eesti Pagari oma tooteid ning ekskursioone leivatehasesse.

Mis oli tulemus?
Igapäevasele tootele ehk saiale pühendatud luulevõistlusest osavõtt ületas ka suurimate optimistide ootused. „Perenaise riimid ritta“  luulevõistlusel osales 377 kooli ning 422 klassi üle Eesti. Luuletusi ja laule saadeti võistlusele nii eesti, vene kui ka inglise keeles.

Tagasiside nii e-Kooli viktoriinile kui luulevõistlusele oli üdini positiivne.

Meediategu 2014 võistlusel hinnati „Perenaise riimid ritta“ eKoolis Eestis aasta kõige innovatiivsemaks meediateoks!