TELEKANALITE SÜGISPROGRAMM
Mõlema suure kommertsgrupi 2025. aasta sügishooaeg toob eetrisse küll uusi saateid, aga peamiselt keskendutakse siiski varasemalt ennast tõestanud formaatide järgmistele hooaegadele. TV3 teeb […]
Mõlema suure kommertsgrupi 2025. aasta sügishooaeg toob eetrisse küll uusi saateid, aga peamiselt keskendutakse siiski varasemalt ennast tõestanud formaatide järgmistele hooaegadele. TV3 teeb […]
Meta platvormidel käib päevas kokku 3,4 miljardit kasutajat, nende uusimas keskkonnas Threads on ühes kuus 350 miljonit aktiivset panustajat. Kuigi antud sotsiaalmeedia liides on ühendatud […]
RECMA (Research Company Evaluating Media Agency Industry) on kokku võtnud 2024. aasta meediaagentuuride tulemused ning Inspired püsib Eesti maastikul alates 2013. aastast suveräänse liidrina. Suur […]
Tänases ärikeskkonnas on oluline omada selget ülevaadet konkurentide turundustegevustest, et teha informeeritud otsuseid ja säilitada oma konkurentsieelis. Oleme majas välja arendanud tööriista […]
Käesoleval kevadhooajal tõid mõlemad suured kommertskanalid eetrisse järjekordsed laulusaated, et pühapäeviti televaatajate meeli lahutada. Kui TV3 läks käima äraproovitud laulu- ja […]
Eelmisel aastal oma reklaamvõimalused Baltikumis avanud sotsiaalmeedia hiid TikTok uuendab jõudsalt Baltikumis oma reklaamvõimalusi. Alates 21. aprillist on võimalik kasutada TikTok Catalog Ads […]
Kas teadsite, et käesoleval aastal täitub juba 10 aastat Eesti liitumisest Euroopa Kosmoseagentuuriga? Oleme terve dekaadi saanud oma teadlasi ning insenere lähetada kosmose koostöödesse. Inspiredil on ka […]
Kantari globaalsete meediatrendide taustal on mõistlik üle vaadata ka Eesti turu möödunud aasta reklaamtegevuste mahud. Enim reklaamitud valdkonnad olid jaekaubandus, ehitusmaterjalid, finants […]
Kantari 2025. aastaks kokku pandud üleilmne trendide aruanne tõi välja üldised suunad, mis hakkavad kujundama alanud aasta turundusmaastikku. Ülevaade baseerub globaalsele andmestikule […]
Artist Raadio on ettevõte, mis pakub reklaamvõimalusi erinevates ostukohtades. Nende ketti kuuluvad jaekauplused, ehituspoed ja kaubandus- keskused. Vastavalt vajadusele saab […]
TV3 grupp andis teada, et sulgeb ärisuuna TV3Play ning TV3.ee veebiportaalides. Nende eesmärk on 2025. aastal keskenduda oma põhiäri ehk televisiooni arendamisele ja kasvatamisele. Samas […]
JCDecaux koostöös rahvusvahelise uuringufirmaga Ipsos OOH on turule toonud uuendatud välimeedia auditooriumiuuringu Outdoor Impact 2.0. Võrreldes varasema ülevaatega sisaldab uus uuring rohkem […]
YouTube on lansseerinud uue taskukohase ja efektiivse reklaamlahenduse: Audio Ads. Lahendus sobib brändidele, kes soovivad jõuda kuulajaskonnani, kes tarbib sisu kuulamise kaudu […]
AS Tallinna Linnatransport (TLT) lõpetab ühissõidukitel välireklaami eksponeerimise. Senised välireklaami lepingud kehtivad kokku lepitud perioodi lõpuni, erandina sõlmitakse veel juuni lõpuni […]
TikTok kasvab Eestis jõudsalt, seda nii kohalike sisuloojate kui ka brändide seas. Eestis on platvormil igakuiselt erinevate allikate põhjal 240 000-400 000 kasutajat, kes ei vaata pelgalt ainult […]
Kui reeglina on huvi teleri vastu suviti keskmisest leigem, siis selle aasta sisse on üle pika aja mahtunud järjepanu mitmeid spordi suursündmusi ning see on kasvatanud telerivaatamist üsna […]