Inspired Universal McCann

#1 meediaagentuur Eestis

SOTSIAALMEEDIA JUHTPANEEL 

Tänases ärikeskkonnas on oluline omada selget ülevaadet konkurentide turundustegevustest, et teha informeeritud otsuseid ja säilitada oma konkurentsieelis. Oleme majas välja arendanud tööriista Competitor Dashboard, mis koondab reaalajas andmeid konkurentide digiturunduse ja reklaamikulutuste kohta ühel kasutajasõbralikul juhtpaneelil. […]

KEVADHOOAJA SUURSAADETEST VÕIDUTSEB MASKIS LAULJA  

Eelmisel aastal oma reklaamvõimalused Baltikumis avanud sotsiaalmeedia hiid TikTok uuendab jõudsalt Baltikumis oma reklaamvõimalusi. Alates 21. aprillist on võimalik kasutada TikTok Catalog Ads dünaamilisi reklaame. […]

TIKTOK ON TULNUD, ET JÄÄDA

Eelmisel aastal oma reklaamvõimalused Baltikumis avanud sotsiaalmeedia hiid TikTok uuendab jõudsalt Baltikumis oma reklaamvõimalusi. Alates 21. aprillist on võimalik kasutada TikTok Catalog Ads dünaamilisi reklaame. […]

MEIE OLEME OTSAPIDI KOSMOSES. KAS TULED KA?

Kas teadsite, et käesoleval aastal täitub juba 10 aastat Eesti liitumisest Euroopa Kosmoseagentuuriga? Oleme terve dekaadi saanud oma teadlasi ning insenere lähetada kosmose koostöödesse. Inspiredil on ka oma seos tähtedega […]

KANTARI TURUNDUSTRENDIDE ENNUSTUS 2025. AASTAKS

Kantari 2025. aastaks kokku pandud üleilmne trendide aruanne tõi välja üldised suunad, mis hakkavad kujundama alanud aasta turundusmaastikku. Ülevaade baseerub globaalsele andmestikule […]

REKLAAMVÕIMALUSED SISERAADIOS

Artist Raadio on ettevõte, mis pakub reklaamvõimalusi erinevates ostukohtades. Nende ketti kuuluvad jaekauplused, ehituspoed ja kaubandus- keskused. Vastavalt vajadusele saab […]

MUUDATUSED TELEMAASTIKUL

TV3 grupp andis teada, et sulgeb ärisuuna TV3Play ning TV3.ee veebiportaalides. Nende eesmärk on 2025. aastal keskenduda oma põhiäri ehk televisiooni arendamisele ja kasvatamisele. Samas […]

JCDECAUX LANSSEERIS UUE VÄLIMEEDIA MÕÕDIKUURINGU

JCDecaux koostöös rahvusvahelise uuringufirmaga Ipsos OOH on turule toonud uuendatud välimeedia auditooriumiuuringu Outdoor Impact 2.0. Võrreldes varasema ülevaatega sisaldab uus uuring rohkem […]