YouTube on lansseerinud uue taskukohase ja efektiivse reklaamlahenduse: Audio Ads. Lahendus sobib brändidele, kes soovivad jõuda kuulajaskonnani, kes tarbib sisu kuulamise kaudu ning ei pööra väga palju tähelepanu videotele. Täpsema huvi korral võta ühendust oma projektijuhiga.
1. Miks kasutada audioreklaame?
- Audioreklaamid võimaldavad jõuda kuulajaskonnani, kes tarbib sisu ekraanile keskendumata
- YouTube ja YouTube Music on platvormid, kus kasutajad kuulavad sageli sisu taustal, tehes samal ajal muid tegevusi (nt kodutööd, sportimine)
- YouTube’i audioreklaamid pakuvad võimalust jõuda noorema publikuni (63% kasutajatest on 18–34-aastased)
2. YouTube Audio Ads funktsioonid ja eelised:
- Efektiivne ulatus: reklaamid jõuavad uute sihtgruppideni taskukohasema hinnaga võrreldes videotega
- Lihtne seadistamine: reklaamide ülespanek on sarnane teiste YouTube’i formaatidega
- Madalad tootmiskulud: audioreklaamid on odavamad kui videoreklaamid
- Sihtimine ja mõõtmine: reklaamid saab suunata enda poolt valitud sihtrühmale
3. Kuidas YouTube Audio Ads töötab?
- Reklaamid on optimeeritud kuulamiseks ja võivad sisaldada visuaalset elementi, mis ilmub paralleelselt ekraanile
- Audioreklaamid kestavad kuni 30 sekundit ja toimivad CPM-põhiste pakkumiste kaudu
- YouTube ja YouTube Music on kasutatavad sülearvutis, tahvelarvutis ja mobiilseadmetes
4. Soovitused audioreklaamidele:
- Selge sõnum tuleks esitleda esimese 5 sekundi jooksul
- Heliefektid, mis rõhutavad reklaami põhisõnumit, aitavad kaasa reklaami meeldejäävusele
- Abiks on lihtsad ja isikupärastatud sõnumid, näiteks geograafilised viited
- Visuaal peaks olema lakooniline ja toetama reklaami peamist sõnumit